Vrácení zboží, reklamace
Dostali jste poškozené brýle, nebo zásilka dorazila nekompletní, nebo má objednávka jiné nedostatky?
To se bohužel občas stává, na skladě pracují jen lidé a tak občas dojde k chybě.
Postup pro rychlé vyřízení:
Pošlete nám email s krátkým popisem nedostatku, číslem objednávky a ideálně několika fotkama, ať vidíme co je za problém. Na emaily odpovídáme po celý den, je to nejrychlejší způsob reklamace.
Nevolejte nám telefonicky, že chcete řešit reklamaci. Odkážeme Vás stejně na mail. Po telefonu nelze reklamaci vyřešit, každý případ se řeší individuálně a to po mailu, aby se našlo nejrychlejší řešení.
Před vrácením zboží nás vždy nejprve kontaktujte emailem (viz výše, každá záležitost se posuzuje individuálně).
Pokud už posíláte zboží zpět, kontakt je následující:
Verdster s.r.o., Za farou 43a, Troubsko - 664 41
Produkt zašlete v originálním balení zpět na naši adresu skladu. Do balení ještě přiložte číslo objednávky a v případě platby dobírkou také číslo účtu, kam chcete vrátit peníze. To je celé.